We vinden het prettig om op de hoogte te blijven van wat er bij onze klanten speelt, wat we goed doen en waar nog ruimte voor verbetering is. We doen het tenslotte samen! Daarom hielden we recent een klanttevredenheidsonderzoek onder een representatief deel van onze relaties.

Dit ging over de tevredenheid over Boekel AGF in het algemeen, de deskundigheid van de medewerkers en over ons assortiment.

Welke producten zijn bij jullie zaak echt hardlopers? (Producten die jullie vaak gebruiken)

Paprika, broccoli, taugé en champignons.

Wat vind je over het algemeen vanaf dag 1 dat je met ons samenwerkt van ons bedrijf?

75% vindt de samenwerking vanaf dag 1 goed.

Hoe professioneel vind je ons?

75% vindt Boekel AGF als bedrijf zeer professioneel.

Hoe reageert Boekel AGF als je hulp of support nodig hebt?

75% vindt dat we uiterst tot zeer reagerend zijn.

Hoe goed zijn de vertegenwoordigers bij onze klantendienst, die je vragen beantwoorden?

75% vindt onze vertegenwoordigers uiterst tot zeer goed.

Hoe vind je de service van onze chauffeurs?

Maar liefst 100% kiest voor goed tot perfect.

Over het algemeen genomen, ben je tevreden over de medewerkers van ons bedrijf?

De medewerkers in het algemeen kunnen rekenen op 100% tevreden tot uiterst tevreden.

Vind je ons bedrijf leuk?

100% vindt Boekel AGF een erg leuk bedrijf, een mooie score waar we uiteraard blij mee zijn.

Hoe waarschijnlijk is het dat je ons aanbeveelt aan bekenden?

100% zou Boekel AGF erg tot zeer waarschijnlijk aanbevelen bij bekenden, dat horen we ook graag!

Hoe tevreden ben je over het algemeen over ons?

Qua gemiddeld cijfer scoort Boekel AGF nu 8/10 dus we zijn zeker niet ontevreden.

Hebben jullie nog een tip voor ons, wat missen jullie eventueel in onze samenwerking?

Nog betere communicatie en kwaliteitsborging, dus hier gaan we verder mee aan de slag.